نامه ای به آقای ریس جمهور

خرید بک لینک

نامه ای به آقای ریس جمهور

جناب اقای رئیس جمهور عرض سلام و احترام

تبریکات قلبی اینجانب را بعنوان یک ایرانی پذیرا باشید امید وارم در صحت و سلامت بتوانید به این وظیفه مهم که پذیرفته اید جامعه عمل بپوشید .

گرچه شما برخلاف دیگر نامزدها و ریاست جموهور ها قول و قراری نگزاشتید اما همین اندازه که ملتی را دل خوش نمودید میتواند بسیار امید وار کننده باشد .

این که شما بتوانید قیمت دلار و یا سکه را کم کنید بعید به نظر میرسد !

اینکه بتوانید با موضوع حجاب و گشا ارشاد هم برخورد نمائید زیاد مهم نیست!

شاید نتوانید جلو فیلتر شدن اینترنت و یا پارازیت ماهواره هارا هم بگیرید!

در خصوص برجام و یا تحریم ها هم باید نظر طرف مقابل را هم دانست که بعید میدانم موافق باشند!

و اما مطالبی دیگر که در کشور جاری است بی شک در مسیر خودش می باشد گرانی و هزینهای بالا با یک شیب ملایم کما ف سابق ادامه خواهد داشت واین نیز از ید قدرت شما خارج خواهد بود .

اما یک جایی هست که بشدت نیاز به بررسی و همایت شما را دارد و بی شک قابل انجام می باشد و آن آموزش بهداشت و درمان است نه اینکه هزینه آموزش کم شود و یا کارخانه و اشتغالی فراهم گردد و یا بهداشت عمومی و محیط زیست حفظ ضود !

من به نوبه خودم از شما خواهش میکنم تا از ورود مواد خوراکی و یا بهداشتی نا سالم که به جان مردم لطمه میزدن جولوگیری نمائید !

از کود و مواد شیمیایی خطر ناک برای سلامتی مردم کمتر استفاده شود .

از نان و گوشت مرغ و مواد خوراکی با دقت بیشتری وارد بازار شوند .

هزینه ای درمان برای مصرف این مواد سمی بسیار بالا است و این کار را شما میتوانید انجام دهد.اگر شخصی و یا اشخاصی سلامتی مردم را به خطر می اندازند برخورد شدیدی شود تا درس ابرات برای دیگران باشند.

جناب اقای رئیس جمهور خواهمش میکنم در بخش اموزش شیوهای نوین آموزشی را جایگزین روش های قدیمی و فرصوده نموده جانی تازه به رگهای اموزش کشور بدهید و در صورت امکان بدجای برای رفاه بیشتر حال معلمان و کادر آموزش در نظر بگیرید تا شاهد یک نظام درست آموزشی در کشور باشیم مدارس را آباد و تجهیز نمادید تا نسلی خرد مند و هوشیار پرورش یابد .

جناب اقای رئیس جمهور گرانی و تورم به بخش عطیم جامع فشاری زیادی وارد ساخته و مسکن که از اعم واجبات است هر لحظه گران و گرانتر میشود هیچ ایرانی که صاحب خانه نیست امیدی به خاندار شدن ندارد اگر میتوانید کاری کنید .

کشاورزی ما نیز در خطر نابودی است نگزارید به مرگ تدریجی صنعت دچار شود !

محیط زیست ما سالهاست مورد کم لطفی قرار گرفته به دادش برسید .

جناب رایس جمهور باور بفرمائید رسیدگی به همین چند مورد در زمان اندک حکومت شما و دوستانتان کار بسیار بزرگی خواهد بود که اگر درآمد های کشور را مدیریت نمائید انشالله قابل حل خواهد بود .

برای شما آرزوی موفقیت و سلامت دارم و چنانچه تمایل داشتید ما نیز تیمی کارشناس و دلسوز در کنارمان داریم که عاشقانه برای خدمت به کشور و مردم حاضر هستند .

یا حق

جعفر صابری

هفته نامه همسر...

ما را در سایت هفته نامه همسر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 14 مرداد 1403 ساعت: 13:16

صفحه بندی