
بازندهبسیاری از ما آدمها وقتی با خودمان خلوت میکنیم میفهمیم چند چند از خودمان باخته ایم!بیشتر ما زمانی که داریم میبازیم هم میدانیم که قرار است کی و به کی و چطور ببازیم اما بازی را ادامه میدهیم گویا راسماً کم آوردیم و تصمیم گرفتیم که با افتخار بازی زندگی را ببازیم!دقت کردید وقتی به عزیزی و یا دوستی بازی مثل شطرنج را خوب آموزش می دهیم بارها شرایطی را برایش به وجود میاوریم که از ما ببرد و با برنده شدنش میخندیم و خوشحال میشویم و نمیدانیم روزی همین آدم که امروز به او برنده شدن را با باختن ما آموخت...
ادامه مطلب